چرم حقی

سفارشات از امروز 14 فروردین ارسال خواهند شد.

حک و چاپ روی چرم – آرم شرکت و اسم

محصولات چرمی بنابر ذات طبیعی خود نفیس و مناسب هدیه دادن هستند اما با حک اسم شخص هدیه گیرنده داخل محصول میتوانید هدیه خود را خاص و فراموش نشدنی کنید.

نحوه چاپ داغی روی چرم 

حک اسم روی چرم بصورت داغکوب انجام میشود و حروف انگلیسی که از فلز ساخته شده اند با حرارت و فشار روی چرم حک میشوند و تا روزی که محصول قابل استفاده باشد اسم حک شده هم قابل استفاده است.

تعداد حروف قابل حک روی چرم

تعداد حروف قابل حک روی چرم محدود است فقط تا هفت حرف انگلیسی قابل حک است

فقط حروف بزرگ انگلیسی قابل چاپ است و حروف کوچک یا اعداد قابل چاپ نیستند.

محل چاپ اسم روی چرم 

در هر کجای محصول جاکارتی و کیف پول که سطح صاف وجود داشته باشد میتوان اسم حک کرد اما تجربه ما نشان میدهد که افراد ترجیح میدهند که اسم چاپ شده جلوی چشم نباشد ، جایی باشد که فقط خودشان ببینند.

بنابراین پیشنهاد ما حک اسم در داخل کیف پول است.

زمان لازم جهت حک اسم روی چرم 

بسیاری از مشتریان ما این ذهنیت را دارند که چاپ اسم زمانبر است و در صورت درخواست چاپ اسم سفارش آنها چند روز دیرتر آماده خواهد شدك این ذهنیت درست نیست و چاپ اسم فقط چند دقیقه طول میکشد.

چاپ لوگو شرکت روی کیف چرم 

برای حک لوگوی شرکت روی چرم شرایط کمی فرق میکند و چنانچه قصد دارید برای هدیه تبلیغاتی سازمان و شرکت خودتان از محصولات چرمی استفاده کنید ابتدا باید طرح و لوگوی مورد نظرتان را بصورت سیاه و سفید برای ما ارسال کنید تا از روی آن کلیشه فلزی ساخته شود.

بعد از ساخت کلیشه که معمولا ۲ تا ۳ روز طول میکشد بقیه مراحل مانند چاپ اسم است و زمان زیادی نمیبرد.

خدمات چاپ روی چرم 

چاپ روی چرم در خانه چرم حقی فقط بر روی محصولات خود ما انجام میپذیرد اما اگر احتیاج به خدمات چاپ روی چرم طبیعی احتیاج دارید.

در تهران میتوانید به آدرس : خیابان سعدی، خ خانقاه، پاساژ بازارچه باغ، طبقه زیر زمین مراجعه کنید آنجا چندین کارگاه خدمات چاپ روی چرم خواهید یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *