چرم حقی

سفارشات از امروز 14 فروردین ارسال خواهند شد.

کیف پول چرم

مرتب سازی بر اساس:

از حراج ها زودتر خبردار شوید!

شماره خود را وارد کن، از شروع حراج زودتر خبردار شو!

راهنمای خرید کیف پول مردانه

دو سال ضمانت

محصولات خانه چرم حقی دارای دو سال ضمانت کامل هستند و به همراه محصولات ضمانت نامه کتبی ارسال میشود.

ضمانت بازگشت وجه

در صورتی که محصول ارسالی مورد پسند شما نبود و یا با محصول در سایت مطابقت نداشت تا یک هفته میتوانید آن را عودت داده و وجه خود را دریافت کنید.

ارسال فوری

سفارشات تهران در روزهای غیر تعطیل یکبار در ساعت 14 با پیک موتوری ارسال میشوند و سفارشات شهرستان هر روز یکبار ساعت 11 تحویل پست پیشتاز میشوند.

کیف پول چرم مردانه

کیف پول چرم یکی از انواع کیف مردانه است که برای حمل پول، کارتها و سایر اسناد مالی استفاده میشود. کیف پول معمولاً بسیار کوچک و باریک است و دارای چندین جیب و یا زیپ است. کیف پول با ظاهر ساده مناسب برای نگهداری از پول و اسناد شما است.

مزایا

  • امن: کیف پول یک کیف امن است که به شما امکان حمل اسناد خود را میدهد. شما نگران گم شدن یا خراب شدن پول و اسناد خود نخواهید بود. همچنین کیف پول دارای جیب های مختلفی است که برای قرار دادن پول نقد، کارتهای اعتباری و سایر اسناد با ارزش مناسب هستند.
  • کاربردی: کيف پول يك كيف كاربردي است كه به شما كمك مي كند تا پول و اسناد خود را به راحتي حمل كنيد. شما مي توانيد كيف پول را در جيب، كيف يا كوله پشتي خود قرار دهيد و با حجم كم و وزن سبك آن راحت باشيد.
  • زیبا: کیف پول يك كيف زيبا است كه با لباس هاي مختلف ست مي شود. شما مي توانيد از كيف پول چرم با رنگ ها و طرح هاي مختلف استفاده كنيد. كيف پول چرمی با ظاهر ساده و بي نقص خود، به شما حس اعتماد به نفس و حرفه اي بودن مي دهد.

معایب

  • کوچک: کیف پول یک کیف کوچک است که فضای محدودی برای حمل وسایل شخصی در آن وجود دارد. شما نمیتوانید لپتاپ، کتاب، لوازم آرایش و سایر وسایل بزرگ را در کیف پول خود قرار دهید. بنابراین، باید به تعداد و اندازه وسایل خود توجه کنید و از بیش از حد پر کردن کیف پول خودداری کنید.
    برای دیدن مینیمال ترین کیف پول مردانه اسپرت کلیک کنید
  • حساس: کیف پول مردانه یک کیف حساس است که نیاز به نگهداری مناسب دارد. چون کیف پول معمولاً در جیب یا کت قرار می گیرد، ممکن است با عوامل خارجی مثل آب، گرد و غبار، لکه مواجه شود. بنابراین، باید از تماس کیف پول چرم با این عوامل جلوگیری کرد و از تمیز کردن آن با مواد شوینده مناسب اطمینان حاصل کرد.

نحوه انتخاب و خرید کیف پول چرم مردانه

برای انتخاب و خرید کیف پول مردانه مناسب، باید به موارد زیر توجه کنید:

  • جنس: جنس کیف پول چرم باید با کاربرد و بودجه شما همخوانی داشته باشد. اگر میخواهید یک کیف با کیفیت، زیبا و بادوام داشته باشید و هزینه بالای آن را تحمل کنید، میتوانید از کیفهای چرم طبیعی استفاده کنید. اگر میخواهید یک کیف با قابل شستشو بودن، عدم تغیر رنگ با نور خورشید، عدم حساس بودن به آب و حالات جوّي و قيمت پائين تر داشته باشید، مي توانيد از كيف هاي چرم مصنوعي استفاده كنيد.
  • اندازه: اندازه کیف پول چرم مردانه باید با وسایل شخصی شما همخوانی داشته باشد. اگر میخواهید فقط پول، کارتها و سایر اسناد مالی را در کیف خود قرار دهید، میتوانید یک کیف کوچک و باریک انتخاب کنید. اگر میخواهید پول نقد، کارتهای اعتباری، تلفن همراه و سایر لوازم جانبی را در کیف خود قرار دهید، میتوانید یک کیف بزرگتر و جادارتر انتخاب کنید. اندازه کیف باید با اندازه جیب یا کیف شما همخوانی داشته باشد. برای این منظور، میتوانید از جدول مقایسه اندازه جیب و کیف پول جیبی مردانه استفاده کنید.
  • قيمت: قيمت مدل کیف پول چرم مردانه بستگي به جنس، كيفيت، طرح، برند دارد. معمولاً كيف هاي چرم طبيعي قيمت بالاتري نسبت به كيف هاي چرم مصنوعي دارند. همچنین كيف هاي پول با طرح هاي پيچيده تر و برند هاي معروف قيمت بالاتري نسبت به كيف هاي پول با طرح هاي ساده تر و برند هاي ناشناخته دارند. بنابراین، باید بر اساس بودجه و ارزش خود یک کیف پول چرم مناسب انتخاب کنید.

در اینجا به شما درباره دو نوع از کیف پول مردانه که در فروشگاه ما موجود هستند توضیح میدهیم:

کیف پول جیبی

این نوع کیف پول بسيار كوچك و باريك است و به راحتي در جيب شلوار يا كت قرار مي گيرد. این کیف پول اسپرت مردانه دارای چندین اسلات برای نگهداری کارتهای اعتباری، بانکی و عضویت است. همچنین دارای یک جای پول نقد است که با زیپ یا فشار دادن بسته میشود. این کیف پولی مردانه مناسب برای کسانی است که دوست دارند تعداد کمتری از وسایل خود را حمل کنند و فضای کمتری را اشغال کنند.

کیف پول كتی و پالتویی

یا کیف پالتویی اين نوع كیف پول بزرگ و جادار است و معمولأ در جيب كت يا پالتو قرار مي گيرد. اين کیف پول مردانه دارای بيشترين ظرفيت برای نگهداري وسائل شخصى شما است. دارای چندين جيب و فضای داخلي است که در آن مي توانيد علاوه بر پول نقد و كارت ها، عكس ها، يادداشت ها و غيره را نگه داريد. این کیف پول مناسب برای کسانی است که دوست دارند تمام وسایل خود را در یک جای امن و منظم نگه دارند.

بسته بندی بی نظیر فروشگاه اینترنتی چرم حقی نیمه کامل کننده تمام ویژگیهای خوبی است که در بالا ذکر شد چرا که هدیه دادن نیمی از داستان است و هدیه را به شکل مناسبی تقدیم کردن نیمه لذت بخش دیگری است که ارزش هدیه را دو چندان میکند. محصولات چرم طبیعی و بویژه کیف پول مردانه گزینه غیر قابل رقابتی برای یک هدیه عاشقانه و یا حتی هدیه سازمانی است. پس با خیال راحت هدیه ولنتاین روز مرد خود را انتخاب کنید و منتظر قشنگترین بازخوردها از طرف گیرنده هدیه باشید.

هدیه کیف پول مردانه ترکیبی از سبک و کاربرد

کیف پول مردانه نیز یکی دیگر از گزینه‌های برتر برای هدیه تولد مردانه است. یک کیف پول چرمی با کیفیت بالا، نه تنها زیبا و شیک است، بلکه با گذشت زمان نیز زیباتر میشود. اضافه کردن یک حکاکی شخصی مانند نام یا حرف اول اسم فرد مورد نظر میتواند این هدیه را بیش از پیش خاص و ماندگار کند.