چرم حقی

سفارشات از امروز 14 فروردین ارسال خواهند شد.

انواع کیف چرم

کیف های چرمی

 کیف های چرمی معمولاً از چرم گاو ساخته می شوند زیرا این چرم از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و دوام و زیبایی آن باعث می شود که برای ساخت محصولاتی مانند کیف دستی مردانه و زنانه بهترین و عالی ترین گزینه باشد .

کیف چرم مردانه کراس بادی دوشی

البته در ساخت کیف چرم از انواع دیگر چرم نیز استفاده می‌شود. به طور مثال کیف های چرم ساخته شده از  چرم کروکودیل، شتر مرغ، روباه و… هم وجود دارند که با توجه به ویژگی هایی که دارند برای ساخت کیف از آنها استفاده می شود. استفاده از این نوع چرم ها بسیار محدود بوده و نمونه‌های اندکی از آن را می شود یافت. به دلیل کمیاب بودن، این کیف ها از قیمت بالایی نیز برخورداند.

چرم گاوی ضخامت، انعطاف پذیری و قیمت مناسبی دارد و می شود محصولاتی زیبا و ماندگار را با آن تولید کردکه کیفیتی مناسب دارند.

کیف های چرم مردانه از نظر ظاهر و استایل به سه دسته تقسیم می شوند :

۱-  کیف چرم کلاسیک:

 این نوع کیف ها برای ست شدن با لباس های رسمی و اداری مناسب است. و بیشتر به جنبه کاربردی و سادگی آن توجه میشود و تزیینات خاص و فانتزی در آن کمتر مشاهده می‌شود. این کیف ها بسیار کاربردی است و دوام خوب آن می تواند شما را تا سال ها از خرید کیف با جنس های دیگر بی نیاز کند.

 کیف های قفل دار و زاویه دار در این دسته کیف ها قرار می گیرند.

۲-  کیف چرم اسپرت :

این کیف ها بسیار راحت بوده ؛ حالت رسمی نداشته و می‌تواند با استایل های اسپرت و امروزی بیشتر ست و هماهنگ شود.

در این دسته می‌شود انواع کوله پشتی ها و کیف های چرم شل را مشاهده کرد. دارای طرح های متنوع و اسپرت هستند که با توجه به ابعاد و نوع کاربری می تواند تنوع زیادی داشته باشد.

 ۳-  کیف چرم اسپرت کلاسیک

 نسل امروز بیشتر تمایل دارد که راحت تر زندگی کنند و از وسایلی بهره ببرند که راحتی بیشتری را برای آنها به ارمغان بیاورد. در کیف ها هم می شود برای رسیدن به این خواسته از انواع اسپرت کلاسیک استفاده کرد که حد وسطی ما بین انواع رسمی و کلاسیک و مدل های اسپرت است.

راحتی و کاربری ساده کیف های اسپرت و نیز شیک و رسمیت داشتن کیف های کلاسیک را می‌توانید در این مدل مشاهده کنید.

انواع مدل های زیپ دار، گوشه گرد، بند دار و کراس بادی ها در این دسته قرار دارند.

 حال که با انواع کیف از لحاظ استایل آشنا شدید بهتر است به نکات دیگری نیز توجه کنید.

  • اگر قصد خرید کیف چرم را دارید بهتر است دقت کنید از انواع اصلی آن خریداری کنید تا هم جنس با کیفیتی داشته باشید و هم هزینه شما هدر نرود.
  • اگر می خواهید کیف های چرم بیشتر عمر کنند و کیفیت و زیبایی و خود را همیشه حفظ کنند، مراقبت از آن را فراموش نکنید تا کیفی زیبا و سالم داشته باشید.

 از کجا کیف چرم اصل تهیه کنم؟

 شما می توانید با مراجعه به سایت و فروشگاه چرم حقی  در اینترنت، با اطمینان محصولی اصیل و با کیفیت را خریداری کنید و از زیبایی و و اصالت آن سالیان سال لذت ببرید.

  • آیا کیف های چرم حقی ضمانت دارند؟

 بله. کلیه محصولات چرم حقی دارای ضمانت اصالت بوده و به همراه محصول خریداری شده، این ضمانت نامه برای شما ارسال خواهد شد. در صورت هرگونه مشکل امکان عودت و باز پس گیری مبلغ وجود دارد .

ارسال محصولات به شهرستان هم وجود دارد؟

 بله.  شما با رفتن به سایت چرم حقی و انتخاب و بررسی محصول مورد نظر خود، پس از تکمیل فرایند خرید می توانید به راحتی محصول مورد نظر را در هر نقطه ایران ، درب منزل تحویل بگیرید.

 با خرید محصولات چرم حقی اصالت و زیبایی را همزمان خریداری کنید و این محصول زیبا را به عزیزان زندگی خود هدیه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *