چرم حقی

سفارشات از امروز 14 فروردین ارسال خواهند شد.

فراموشی رمز قفل کیف

پیدا کردن رمز قفل کیف

ممکن است برای شما هم پیش بیاید که بعد از مدتی استفاده نکردن از کیفتان، رمز آن را فراموش کنید و یا پس از عوض کردن رمز کیفتان رمز جدید را فراموش کنید و یا یک روز متوجه شوید رمزی که با آن هرروز درب کیفتان را باز میکردید دیگر کار نمیکند و قفل کیفتان خراب شده است.

 

در این ویدیو نحوه پیدا کردن رمز قفل کیف فراموش شده قدم به قدم توضیح داده شده است. خبر خوب این است که قفل های رمز به این سادگی خراب نمی شوند و احتمالا  قفل کیف شما خراب نشده و فقط به صورت سهوی و بدون اینکه متوجه شوید رمز کیفتان را عوض کرده اید.

پیدا کردن رمز کیف سامسونت

پیدا کردن رمز قفل کیف یک قانون کلی دارد:

در تمام قفل های رمز کیفی، زیر چرخ دنده ی رمز، یک لاستیک سفید وجود دارد که با چرخاندن چرخ دنده آن لاستیک هم می چرخد.

۱. برای پیدا کردن رمز باید چرخ دنده را به مقداری چرخاند که روی لاستیک سفید یک شیار نمایان شود.

۲. در هر دو یا سه چرخ دنده ی موجود این عمل را باید تکرار شود.

۳. حالا چرخ دنده ی رمز را ۵ شماره به سمت عقب برگردانید و در همه چرخ دنده ها این کار را تکرار نمایید. (مثلا اگر عدد بدست آمده 8 است باید چرخدنده را روی 3 قرار دهید یا اگر عدد بدست امده 3 باشد باید چرخدنده را روی عدد 9 قرار دهید).

عدد حاصل شده رمز قفل شماست. به همین سادگی در مورد تمام قفل های رمز کیفی فارغ از شکل و طرح و دو یا سه رمز بودن این قانون حاکم است.

 

آموزش قدم به قدم باز کردن قفل کیف سامسونت تنها استثنایی که وجود دارد در مورد قفل هایی است که چرخ دنده ی رمز آن ها در کنار قفل قرار دارد(بجای اینکه در زیر قفل باشد) که در این نوع قفل ها هم بعد از پیدا کردن شیار روی لاستیک، بجای ۵ عدد تنها ۳ عدد به عقب برمیگردیم.

اگر بعد از دیدن این آموزش هنوز نتوانستید رمز قفل کیف چرم خود را پیدا کنید میتوانید به دفتر فروش ما مراجعه کنید تا همکارانمان به صورت رایگان مشکل شما را حل کنند.

آخرین راه حل:

اگر با وجود تمام توضیحات داده شده باز هم نتوانستید قفل را باز کنید آخرین راه حل چک کردن تک به تک شماره هاست که کمتر از 15 دقیقه زمان میبرد. در این روش ابتدا هر سه رمز را روی صفر قرار دهید و قفل را باز کنید اگر باز نشد به ترتیب یکی از عددها را عوض کنید و دوباره چک کنید و اگر باز نشد عدد بعدی در این روش حداکثر 1000 عدد چک میشود که حدود 15 دقیقه زمان خواهد برد ولی اگر کمی خوش شانس باشید در چند دقیقه اول رمز پیدا میشود.

همچنین می‌توانید از انواع کیف چرم های سایت ما دیدن کنید.  اگر سوالی دارید زیر همین مقاله بپرسید.اگر نحوه عوض کردن رمز قفل کیف تان را بلد نیستید در این پست آن را یاد بگیرید.

محصولات فروشگاه اینترنتی چرم حقی

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *