چرم حقی

سفارشات از امروز 14 فروردین ارسال خواهند شد.

راهنمای خرید جاکارتی چرم

اهمیت خرید جاکارتی در زندگی امروز

به جرئت می‌توان گفت که اغلب افراد در زندگی روزمره برای جابه‌جا کردن کارت‌های اعتباری‌شان دچار مشکل می‌شوند. درواقع تمام افراد نیاز دارند که یک جاکارتی مناسب داشته باشند تا بتوانند کارت‌های بانکی و الکترونیکی مختلف خود را در آن قرار دهند و از آن‌ها در برابر سرقت، گم شدن و یا خیس شدن محافظت کنند. از آن‌جایی که کارت‌های اعتباری از حساسیت بالایی برخوردار هستند پس باید در کیف مختص به خودشان قرار داشته باشند.

کیف پول و جاکارتی چرم مشکی یک هدیه و سورپرایز جداب مردانه و زنانه

 

همان‌طور که می‌دانید، کارت‌های اعتباری بدنه بسیار نازکی دارند و خیلی حساس و شکننده هستند. همین موضوع هم باعث آسیب‌پذیری فراوان آن‌ها در برابر ضربات شده است. بنابراین حتی اگر کارت را در جیبتان قرار دهید، احتمال دارد که با یک اشیا تیز داخل جیبتان تماس پیدا کند. تمام این صحبت‌ها نشان از اهمیت وجود یک جاکارتی است. وقتی که بتوانید یک جاکارتی مناسب بخرید، این امکان را دارید که تمامی کارت‌های اعتباری و الکترونیکی مهم خود را در یک جای مناسب و امن قرار دهید تا از خطرات احتمالی بیرونی در امان بمانند.

اگر بخواهیم به زندگی انسان‌ها از گذشته تا الان نگاه کنیم مسلما تغییرات چشم‌گیری را در سبک زندگی و وسایل زندگی انسان‌ها مشاهده می‌کنیم. برای مثال یکی از همین تغییرات بارز، ورود کردن و جایگزین شدن کارت‌های اعتباری به جای پول نقد است. به همین دلیل هم  جاکارتی  امروزه به یک وسیله لازم و ضروری برای هر انسانی تبدیل شده است.

با داشتن یک جاکارتی می‌توانید کارت‌های الکترونیکی و اعتباری زیادی که روزانه زحمت زیادی برای حملشان می‌کشید را به راحتی در آن؛ جا دهید. از طرفی حمل کردن کارت اعتباری بدون داشتن هیچ محفظه مناسبی، یک ریسک بزرگ محسوب می‌شود. چرا که کارت‌ها در مواجه با عوامل بیرونی مثل رطوبت، گرما، ضربه، عدم تهویه مناسب و موارد دیگر، دچار خرابی می‌شوند و از بین می‌روند.

امروزه جاکارتی‌ها در هزاران طرح و رنگ و مدل در بازار موجود هستند. برای همین هم ممکن است موقع انتخاب کمی گیج شوید و ندانید که چه نوع جنس یا رنگی را بخرید که به سایر وسایلتان هم بخورد. البته که دانستن نکات خرید جاکارتی چرم، لازمه خرید کردن و شناخت جنس است. بنابراین با ما همراه باشید تا به شما راهنمای خرید جاکارتی چرم را بیاموزیم.

در واقع یکی از همین روش‌های اصولی و استاندارد حفظ کارت‌های اعتباری، استفاده از یک جاکارتی مناسب است. جاکارتی‌ها در جنس‌ها و قیمت‌های مختلف در بازار موجود هستند که با توجه به بودجه و داشتن راهنمای جامع خرید جاکارتی چرم، می‌توانید یک محصول خوب خریداری کنید.

معرفی یکی از بهترین محصولات جاکارتی و کیف پول

انواع جاکارتی

جاکارتی با روکش فلزی

جاکارتی‌هایی که به اصطلاح عامیانه فلزی نامیده می‌شوند، معمولا از آلومینیوم هستند. این رده از کیف‌های جاکارتی به‌طورمعمول از مقاومت خوبی برخوردار هستند و در مقابل ضربات تعریف شده، مقاومت دارند. اما در برابر ضربات شدید و محکم مقاومت چندانی ندارند و خیلی زود دچار شکستگی می‌شوند. این جاکارتی‌ها به خاطر درب‌دار بودنشان خیلی خوش‌دست و راحت هستند و ظاهر جمع‌وجوری دارند. این نوع جاکارتی ظرفیت بالایی دارد و شما می‌توانید هر تعداد کارت را که خواستید در آن قرار دهید.

جاکارتی پلاستیکی

جاکارتی‌های پلاستیکی شامل انواع مدل‌های لاستیکی، سیلیکونی یا پی‌وی‌اس هستند. این جاکارتی‌ها از نظر منعطف بودن، درحد معمولی و متوسطی هستند و درصورتی که در برابر ضربه قرار بگیرند، آن مقاومت عالی و کافی را نخواهند داشت. سایز و حجم جاکارتی پلاستیکی مناسب و معقول است. از طرفی حمل بسیار راحتی نیز دارد. جاکارتی پلاستیکی را می‌توانید داخل جیب شلوارتان نیز قرار دهید اما ممکن است به خاطر نبود تهویه، دچار تعریق شود.

جاکارتی چرمی

چرم طبیعی دارای انعطاف بسیار عالی است و علاوه بر این‌که داخل جیب جا می‌شود، تهویه مناسب هم دارد. جاکارتی چرم دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد و می‌توانید تا سال‌ها از آن استفاده کنید بدون این‌که خدشه یا آسیبی به آن وارد شود. این کیف های جاکارتی علاوه بر این که عمر زیادی دارند، بسیار هم کارآمد هستند. لازم به ذکر است که جاکارتی چرم از ضربه‌گیری خوبی برخوردار است و در برابر کشش و سایش، مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول، قابلیت تهویه بالای آن است که این خاصیتش مانع از تعریق جاکارتی در جیب و خیس شدن کارت‌ها و تغییر فرمشان می‌شود. به‌طورخلاصه می‌توان گفت که جاکارتی چرم به دلیل ویژگی و مزایای مثبت زیادی که دارد، جزو بهترین انتخاب‌ها برای هرکسی که قصد خرید جاکارتی دارد محسوب می‌شود.

 

نکاتی که باید هنگام خرید جاکارتی درنظر بگیرید:

جنس جاکارتی

بهترین گزینه برای خرید جاکارتی، چرم طبیعی است. جاکارتی‌های چرم مانند سایر جاکارتی‌ها کیف شما را شلوغ و بهم ریخته نمی‌کند. به همین خاطر هم نگه‌داری کردن از سایر کارت‌های بانکی یا دیگر کارت‌هایتان برایتان آسان‌تر می‌شود.

محفظه‌های جاکارتی

قبل از خریدن جاکارتی باید به یک سری نکات خرید جاکارتی چرم دقت کنید. اولین نکته مهمی که باید به آن توجه کنید، تعداد محفظه‌های جاکارتی است. شما می‌توانید بسته به تعداد کارت‌هایی که روزانه استفاده می‌کنید، جاکارتی را خریداری کنید که تعداد محفظه بیشتری داشته باشد. البته ما نیز به شما توصیه می‌کنیم که سراغ جاکارتی‌هایی با محفظه‌های زیاد بروید. چون ممکن است بعدا تعداد کارت‌هایتان افزایش پیدا کند و جاکارتی شما دیگر پاسخگوی نیازتان نباشد.

نیازهای شما

جاکارتی می‌تواند خیلی از نیازهای شما را برطرف کند. البته اگر می‌خواهید نیازهای روزانه‌تان با یک جاکارتی رفع شود باید حتما در خرید آن دقت کنید و جنس و مدل مطابق با نیازتان را خریداری کنید.

کیفیت کیف

همان‌طور که می‌دانید، مدل‌های زیادی از جاکارتی و کیف کارت در بازار موجود است که دست شما را در خرید بازتر می‌کند. برای داشتن یک کیف سالم و بادوام در بین کیف‌های جاکارتی چرم اصلی، چرم مصنوعی، پارچه‌ای و … فقط باید به کیفیت جاکارتی توجه کنید.

رنگ کیف

اگر جزو آن دسته از افرادی نیستید که اکثر مواقع درحال عوض کردن جاکارتی و کیف کارتشان هستند و تا قبل از پوسیده شدن از آن استفاده می‌کنید، باید حتما رنگی را انتخاب کنید که بعد از یک مدت استفاده شما را اذیت نکند و به نوعی دلتان را نزند. اکثر آقایان حساسیت بالایی ندارند و تا زمان پوسیدگی جاکارتی‌شان از آن استفاده می‌کنند. به خاطر همین هم سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که با ترکیبات زیادی سازگار باشد و شما را خسته نکند.

البته این شرایط برای مخاطبان خانم متفاوت‌تر است. چون خانم‌ها معمولا کیف کارت و جاکارتی بیشتری نسبت به آقایان خریداری می‌کنند و کلا تنوع دادن را دوست دارند. بیشتر خانم‌ها مایل هستند که جاکارتی یا کیف کارتی را استفاده کنند که با کیف و کفششان هماهنگ باشد. رنگ‌های مناسب جاکارتی شامل رنگ‌های بژ، سبز خاکی، زرد خردلی، خاکستری، قهوه‌ای، صورتی، زرد، آبی تیره و مشکی هستند.

اندازه کیف

وقتی که قصد خرید جاکارتی را دارید باید به اندازه و ابعاد آن هم توجه زیادی بکنید. برای مثال ببینید در بین تمام محصولاتی که در بازار در طرح و اندازه‌های مختلف موجود هستند کدام بدرد شما می‌خورد. ممکن است یک کیف کارت کوچک و مینیمالیست نیازتان را برآورده کند یا شاید نیاز داشته باشید یک کیف کارت بزرگ‌تر بخرید. یکی از ویژگی‌هایی که کاربرد باید هنگام خرید مدنظر قرار دهد، انتخاب کردن مدل جاکارتی و کیف پولی است که حمل راحت و آسانی داشته باشد.

هنگام انتخاب هدیه تولد برای همسر، باید به نیازهای روزمره او توجه ویژه‌ای داشت. به عنوان مثال، اگر همسر شما علاقه‌مند به تکنولوژی است، می‌توانید یک گجت جدید یا لوازم الکترونیکی را به عنوان هدیه انتخاب کنید. انتخاب هدیه باید به گونه‌ای باشد که نه تنها شوهرتان از آن خوشحال شود، بلکه به نیازهای او نیز پاسخ دهد.

از جاکارتی چرمی چگونه مراقبت کنم؟

نگه‌داری از محصولات چرم، کار سختی نیست و در راستای محافظت و طولانی کردن دوام و حفظ ظاهر محصولات چرمی انجام می‌شود. بهتر است برای نگه‌داری از جاکارتی چرمی به نکات زیر توجه کنید:

  • محصولات چرمی را هرگز در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.
  • از قرار گرفتن جاکارتی چرم در برابر مواد شیمیایی اجتناب کنید.
  • برای مراقبت بهتر از جاکارتی و کسب آگاهی بیشتر، حتما از فروشنده نحوه نگه‌داری و مراقبت از جاکارتی چرم را بپرسید.
  • اگر دست شما حاوی کرم یا عطر است، از دست زدن به جاکارتی چرمی خودداری کنید.

امروزه به دلیل وجود کارت‌های گوناگون، حمل آن‌ها بدون داشتن یک محفظه امن، کار درستی نیست. به همین منظور جاکارتی درست شد که کار شما را برای حمل هرروزه کارت‌های اعتباری راحت کند. همان طور که گفتیم جاکارتی در انواع مختلفی موجود است و انتخاب هرکدام از آن‌ها کاملا به سلیقه شخصی شما ربط دارد. به‌طورکلی، خرید جاکارتی کار سختی نیست و با داشتن راهنمای خرید جاکارتی چرم می‌توانید محصول مورد نیاز را بخرید. البته برای خرید کردن، دانستن نکات خرید جاکارتی چرم هم خالی از لطف نیست تا شما را در خرید بهتر و هدف‌مندتر یاری کند.

نتیجه گیری

با توجه به توضیحاتی که در بالا گفته شد، بهترین گزینه برای خرید جاکارتی، جنس چرم طبیعی است. این نوع جاکارتی هم ماندگاری بالایی دارد و هم از نظر ظاهری خیلی شیک‌تر و زیباتر است. البته انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید هم خیلی مهم است. در آن جا به شما راهنمای خرید جاکارتی چرم را می‌دهند تا هم با آگاهی بیشتری به خرید بپردازید و هم از خرید خود لذت ببرید.

البته گفتیم که انتخاب جنس جاکارتی بستگی به سلیقه و بودجه شما دارد. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که یک وسیله را چندین سال استفاده می‌کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم یک محصول چرم درجه‌یک و اصل بخرید تا قادر باشید تا چند سال به خوبی از آن استفاده کنید و نگران خرابی‌های احتمالی آن هم نباشید. امیدواریم که این مقاله مفید واقع شده باشد. ممنون از همراهی شما.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *