چرم حقی

سفارشات از امروز 14 فروردین ارسال خواهند شد.

انواع هدایای چرمی

تمام افراد به ظاهر خود اهمیت می‌دهند برایشان مهم است که چه چیزی به تن کنند. به عبارت دیگر، شیک‌پوشی برای افراد یک امر مهم و طبیعی است و همه این ویژگی را درون خود دارند. در این بین، اکسسوری‌ها جزو مهم‌ترین وسایلی هستند که تکمیل‌کننده استایل هم به‌شمار می‌روند.

یکی از بیشترین اکسسوری‌هایی که استفاده می‌شود، اکسسوری‌هایی با جنس چرم است. اما این لوازم جانبی اگر به درستی انتخاب نشوند استایل شما را به‌کل خراب می‌کنند. علاوه بر این شما می‌توانید از اکسسوری‌ها به عنوان هدایای چرمی نیز استفاده کنید. پس با ما همراه باشید تا به معرفی اکسسوری‌ها و هدیه تولد مردانه و زنانه با اقلام آن بپردازیم.

انواع کادوی چرم

گفتیم که قطعا وسایل چرم جزو بهترین‌هاست زیرا هم به استایل شما زیبایی می‌دهد و هم نشان دهنده سلیقه شیک شما است. جنس چرم به این دلیل که دربرابر ضربه و خط‌وخش مقاوم است خیلی محبوب می‌باشد. البته که قیمت آن نسبت به سایر اجناس گران‌تر است اما چندین سال به‌طور مداوم قابل استفاده هستند.

ازطرفی بعضی از محصولات چرم نیاز نیست که هرماه خریده شود؛ یعنی شما ممکن است کلا یک‌بار آن را خریداری کنید. حالا فرض کنید این محصولات زیبا را به‌عنوان هدیه به دیگران کادو دهید. بهترین هدایای چرمی که برای بقیه می‌توانید بخرید محصولات چرم هستند که به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند. بعضی از آن‌ها فارغ از جنسیت هستند و زنان و مردان می‌توانند به‌ صورت مشترک از آن استفاده کنند. این محصولات شامل موارد زیر هستند:

  1. محصولات مردانه
  1. محصولات زنانه

 هدایای چرمی که می‌توانید برای خودتان تهیه کنید یا به دیگران هدیه دهید شامل موارد زیر است:

  • ست چرم

ست‌های چرم شامل ست چرم مردانه و ست چرم زنانه می‌شود که جزو بهترین و با ارزش‌ترین هدایایی است که می‌توانید به یک نفر بدهید. ست چرم مردانه به صورت دو تکه، سه تکه و چهار تکه عرضه می‌شود. ست چرم دو تکه شامل کیف پول چرم و کمربند چرم مردانه می‌باشد. ست چرم سه تکه دو نوع بسته‌بندی دارد که شامل کمربند، کیف پول و کیف پاسپورتی یا کیف پول، جاکارتی و جاکلیدی است. ست چرم چهار تکه نیز آیتم‌هایی مثل کمربند، کیف پول، جاکارتی و جاکلیدی ست را دارد.

ست چرم زنانه به صورت دو تکه و سه تکه تولید می‌شود. ست چرم دو تکه هم دو نوع بسته‌بندی دارد که شامل کیف و کیف رژ و آینه یا کیف و جاکارتی می‌باشد. ست چرم سه تکه نیز از محصولاتی مثل کیف، جاکارتی و کیف رژ و آینه برخوردار است.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری درباره انتخاب ست چرم زنانه و مردانه به دست بیاورید، مقاله‌ی راهنمای جامع خرید ست چرم هدیه را بخوانید.

  • جاکارتی

جاکارتی اولین مورد از هدایای چرم است که استفاده آن اصلا محدود به جنسیت نیست. این وسیله درطول روز بارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. هم‌چنین امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و استفاده از کارت‌های اعتباری به‌جای پول نقد، وجود یک جاکارتی چرم برای نظم‌دهی کارت‌هایمان لازم و ضروری است. ازطرفی جاکارتی مانع از مفقود شدن کارت‌ها نیز می‌شود. پس می‌توان جاکارتی را به‌عنوان وسیله‌ای برای تامین امنیت کارت‌های اعتباری استفاده کرد.

  • جاکلیدی

درست است که جاکلیدی را به‌عنوان وسیله مشترک بین هدایای چرمی زنانه و مردانه می‌توان درنظر گرفت؛ اما اغلب، آقایان از این وسیله استفاده می‌کنند. جاکلیدی چرم هم درست مانند جاکارتی، یک وسیله برای جلوگیری از کلیدهای مهم مثل کلید خودرو، کلید منزل و دیگر کلیدهاست. این محصول جای بسیار کمی اشغال می‌کند و کاربردی نیز هست.

  • کیف پاسپورتی

کاربرد اصلی کیف پاسپورتی، حفظ مدارک است. استفاده از یک بند دستی یا گردنی برای حمل راحت‌تر این کیف مرسوم است. هم‌چنین به این دلیل که مدارک مهمی مثل پاسپورت یا مدارک دیگر در این کیف نگه‌داری می‌شود، برای آن زیپ، سگک یا دکمه برای بسته نگه‌داشتن استفاده شده است.کیف پاسپورتی را نیز اغلب آقایان استفاده می‌کنند.

  • کمربند

کمربند از آن دسته محصولاتی است که بین آقایان و بانوان مشترک است. البته ماهیت آن مشترک است و شکل ظاهری آن باهم متفاوت است. برای مثال کمربند چرمی مردانه در دونوع رسمی و غیررسمی تولید می‌شود که کاربردهای مختلفی دارد. از لحاظ رنگ‌بندی نیز کمربندهای زنانه تنوع رنگ بیشتری دارند تا به‌راحتی با لباس‌های مختلف ست شوند اما مردان چند طیف رنگ مشخص دارند.

  • کیف مردانه

کیف دستی مردانه از آن دسته وسایلی است که تاثیر فوق‌العاده‌ای روی استایل شما دارد. از این رو باید بدانید که کدام کیف را با چه استایلی ست کنید. چون عدم آگاهی کافی از این موضوع فقط ظاهر شما را نامرتب، نامناسب و غیرحرفه‌ای نشان می‌دهد.

  • کیف پول

کیف پول چرم یک هدف اصلی دارد و آن هم محافظت از پول‌های شما است. استفاده از کیف چرم نشان‌دهنده سلیقه شما و اصالت کالا است. استفاده از یک کیف پول چرمی، به استایل شما زیبایی می‌بخشد و درواقع بخش مهمی از ظاهر شما محسوب می‌شود.

  • کیف زنانه دستی

کیف‌های زنانه مدل‌ها و کاربردهای مختلفی دارند. اما به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین آیتم‌های استایل زنانه به‌شمار می‌رود. کیف‌ها برای محل کار، مهمانی، قرارهای مهم، جلسات و جاهای دیگر استفاده می‌شوند و برای هر مکان هم کیف‌های متفاوت و خاصی وجود دارد. انتخاب یک کیف زنانه دستی مناسب، هم به سلیقه و هم به محلی که قرار است بروید بستگی دارد.

انتخاب یک هدیه تولد مردانه برای دوست یا نزدیکان کار سختی است. از این رو به شما پیشنهاد می‌دهیم از هدایای چرمی استفاده کنید که هم یک هدیه به یاد ماندنی باشد و هم ارزشمند باشد. ست‌های چرم، مناسب‌ترین گزینه برای کادو دادن به پدر، مادر، همسر یا همکار و دوست است. ست‌های چرم را می‌توان در مناسبت‌های خاص مثل ولنتاین، تولد و روزهای دیگر هدیه داد.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی اقلام مختلف محصولات چرم و وجه مشترک آن بین آقایان و بانوان پرداختیم. درواقع محصولات چرم جزو محصولاتی هستند که هیچ‌چیز نمی‌تواند جایگزین آن شود. از این رو بهتر است اگر قصد هدیه دادن به کسی را داشتید از هدایای چرمی استفاده کنید. زیرا جنس چرم هم ماندگاری بالایی دارد و هم زیبا است. از طرفی ارزشمند بودن هدیه شما را نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *