چرم حقی

سفارشات از امروز 14 فروردین ارسال خواهند شد.

راهنمای خرید کیف پول مردانه

امروزه کیف پول مردانه برای آقایان به یکی از بدیهیات تبدیل شده است. درواقع استفاده از کیف پول برای آقایان باعث شکیل‌تر شدن استایلشان شده و یک اکسسوری ضروری و شیک هم به حساب می‌آید. کیف پول یک وسیله عالی برای نگه‌داری پول نقد و کارت‌های اعتباری است و از گم شدن پول و وسایل جلوگیری می‌کند و به شما نظم می‌دهد. یکی از نکات مهمی که باید هنگام خرید کیف پول به آن توجه کنیم، جنس کیف پول است.

شما می‌توانید با کلیک بر روی کیف پول مردانه، انواع کیف پول های متنوع را که دارای جنس چرم طبیعی هستند، ببینید و در صورتیکه با سلیقه‌‌ی شما همخوانی دارد را از خانه چرم حقی تهیه کنید.

کیف پول‌ها معمولا از جنس چرم طبیعی و صنعتی درست می‌شوند که چرم طبیعی از کیفیت و ماندگاری بالاتری برخوردار است. کیف پول‌های چرم طبیعی، بسیار باکیفیت و زیبا هستند و از سایر جنس‌ها گران قیمت‌تر می باشند. کیف‌های چرم با یک مراقبت ساده می‌توانند تا سال‌ها برای شما کار کنند. بنابراین اگر قصد خرید کیف پول یا یک هدیه تولد خاص مردانه دارید با ما همراه باشید تا با راهنمای خرید کیف پول مردانه، کار شما را برای خرید راحت کنیم.

ضرورت داشتن کیف پول

در گذشته بیشترین چیزی که مردان در کیف‌های پولشان حمل می‌کردند، سکه و اسکناس بود. به همین علت هم می‌توانستند تمام آن وسایل را در جیبشان قرار دهند و نیازی برای خرید کیف پول نمی‌دیدند. اما الان دیگر با وجود کارت‌های اعتباری و بانکی مختلف، کارت‌های شناسایی مثل کارت ملی، گواهینامه و پول نقد، داشتن یک کیف پول مردانه به یک ضرورت تبدیل شده است.

چون نمی‌شود این حجم از وسایل را در جیبتان نگه‌داری کنید. این‌کار نه امکان‌پذیر است و نه از نظر امنیتی کار درستی است و ممکن است هر لحظه با وجود آن همه وسایل یکی از آن‌ها گم شود یا در جایی آن‌ها را جا بگذارید. با داشتن یک راهنمای خرید کیف پول چرم مردانه می‌توانید یک انتخاب متناسب با نیازتان داشته باشید و تا سال‌های زیادی از آن استفاده کنید.

همه می‌دانیم که کیف پول جزو لوازمی نیست که سالی یک‌بار یا هرچندوقت یک بار نیاز به خریدش داشته باشیم. پس بهتر است موقع خرید کیف پول، به آن به چشم سرمایه‌گذاری نگاه کنیم و سعی کنیم جنس خوبی را خریداری کنیم که تا مدت زیاد برای ما کار کند. ممکن است که فکر کنید انتخاب نوع درست کیف پول فقط برای کاربردش مهم است. اما در حقیقت این‌طور نیست. یعنی علاوه بر کاربرد کیف، باید سبک لباس پوشیدنتان را هم لحاظ کنید. کیف پول انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

کیف پول بیلفلد (Billfold) دو نوع ا صلی دارد که شامل انواع دولا و سه‌لا می‌شوند. طراحی‌هایشان هم این‌طور است که نوع دولا، دوبار تا می‌شود و نوع سه‌لا، سه بار تا می‌شود. درواقع این کیف پول‌ها همان کیف پول‌های کلاسیک هستند

  • بیلفلد دولا: بیلفلدهای دولا همان‌طور که در بالا توضیح دادیم دوبار تا می‌شوند. بیلفلدهای دولا بسیار کاربردی هستند. چون به دلیل ساختار و طراحی که دارند باعث می‌شوند شما به کارت‌هایتان دسترسی بیشتری داشته باشید.
  • یلفلد سه‌لا: بیلفلد سه‌لا همان‌طور که از اسمش پیداست، منظور کیف پولی است که سه‌بار تا می‌شوند. خوب است بدانید که بیلفلدها را از اکثرا از چرم طبیعی درست می‌کنند. این کیف‌ها، همان‌قدر که جذاب هستند، کاربردی نیز می‌باشند. این کیف‌ها علاوه بر اسلات‌های مخصوص کارت، جای کارت شناسایی را هم دارد و شما می‌توانید در پول نقدتان را هم در جیب کناری بریزید.

این نوع کیف پول‌ها بسیار نازک و باریک هستند و تنها باید چند کارت را در آن قرار دهید. البته لازم به ذکر است که ابعاد این بیلفلدها بسیار نازک است و فقط حجم کمتری دارند. یکی از مزیت‌های خوبی که این کیف دارد این است که روی ظاهر جیب شما تاثیرگذار نیست. یعنی اگر این کیف را در جیب شلوارتان قرار دهید، ظاهر شلوار به خصوص شلوار جذب را خراب نمی‌کند. علاوه بر این، از آن‌جایی که تنها چند کارت را می‌توانید در آن قرار دهید پس ظاهرشان در دراز مدت تغییر نمی‌کند.

کیف پول‌های اسپرت قطعا محکم‌تر از کیف پول‌های بیلفلد هستند پس محتویات داخل کیف نیز از ایمنی بیشتری برخوردار می‌شوند. به همین خاطر هم می‌توانید از آن‌ها موقع دویدن یا حین انجام تمرینات باشگاه استفاده کنید. از آن‌جایی که اغلب کیف پول‌های اسپرت را از مواد مصنوعی تهیه و تولید می‌کنند، پس در برابر آب نیز مقاوم هستند و دراثر استفاده زیاد یا گرما، سطح رویی آن خراب نمی‌شود و ترک نمی‌خورد. این کیف برای افرادی که در طول روز در محل کارشان لباس رسمی می‌پوشند مناسب نخواهد بود. برای این مواقع داشتن دو کیف نیاز می‌شود که یکی نوع کلاسیک برای استفاده روزانه و یکی دیگر اسپرت برای استفاده در زمان‌هایی که ورزش می‌کنید.

در روزهای عادی که بیرون می‌روید، همراه داشتن کمی پول نقد، کارت‌های شناسایی مثل کارت گواهینامه و کارت ملی و چندین کارت بانکی برایتان کافی است. اما قطعا در مسافرت به پول و کارت بانکی بیشتری احتیاج خواهید داشت. حتی ممکن است مدارک بیشتری نظیر گذرنامه و سایر مدارک نیز به کارت‌های شناسایی شما اضافه شود. پس به‌جای این‌که کیف پولتان را طوری پر کنید که برآمده و زشت شود، یک کیف پول مسافرتی تهیه کنید که تمام این موارد در آن جا بگیرد. این کیف پول‌ها نیز از مواد مختلفی تولید می‌شوند. اما اگر بیشتر به سفرهای کاری می‌روید بهتر است کیف چرم تهیه کنید. خوب است بدانید این کیف‌ها نیز برای استفاده روزانه اصلا مناسب نیستند.

کیف کتی و پالتویی از باقی مدل‌ها بلندتر هستند و فضای بیشتری را به خودشان اختصاص داده‌اند. اگر معمولا کارت و اسکناس‌های زیادی را روزانه با خود بیرون می‌برید و نیاز دارید که آن‌ها را سازمان‌دهی و مرتب کنید، این کیف پول مناسب‌ترین کیف برای شماست. فراموش نکنید که طراحی این کیف‌ها به‌طورکلی باریک هستند اما از نظر اندازه در جیب شلوار یا پیرهن قرار نمی‌گیرند. باید آن‌ها را در جیب بغل کت یا پالتو قرار دهید یا می‌توانید آن را در کیف و ساک‌تان هم بگذارید.

این نوع کیف پول هم مثل کیف کتی و پالتویی بلند و جادار است ولی باریک نیست و از حجم بیشتری نیز برخوردار است. در این نوع کیف پول می‌توانید وسایل خیلی بیشتری قرار دهید. کیف پول‌های آکاردئونی اغلب زیپ‌دار هستند و همین ویژگی باعث شده نگه‌داری وسایلتان ایمن‌تر شود. این کیف برای کلیدها نیز جای مناسبی هستند. اما یکی از نکات خرید کیف پول مردانه این است که زیپ هرچقدر هم مدرن و امروزی باشد اما شیک نیست. برای همین هم افرادی که معمولا لباس‌های رسمی به تن می‌کنند، این کیف‌ها با استایشان سازگار نیست. یکی از معایب کیف زیپ‌دار هم این است که ممکن است اسکناس داخل زیپ گیر کند و پاره شود.

شاید از نظر برخی توجه به این نکات برای خرید کیف پول چرم مردانه خیلی بی اهمیت باشد و افراد کیف پول را تنها از روی ظاهرش انتخاب کنند. اما خرید کیف پول دارای نکات و فاکتورهایی است که باید هنگام خرید خیلی به آن توجه کرد. با داشتن یک راهنمای خرید کیف پول مردانه عالی می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین کیف پول مردانه را خریداری کنید. بنابراین به تک‌تک نکات و معیارهایی که برای خرید گفته می‌شود توجه کنید تا از خرید خود لذت ببرید.

از آن‌جا که کیف پول یک وسیله کاربردی است پس خرید آن برای هر مردی لازم و ضروری است. کیف پول‌ها در انواع و اجناس مختلفی موجود هستد و شما تنها با داشتن راهنمای خرید کیف پول مردانه می توانید خرید متناسب با استایل و ظاهرتان داشته باشید. هم‌چنین داشتن راهنمای خرید کیف پول چرم مردانه به شما کمک می‌کند که بدانید کدام کیف مناسب کدام استایل است. علاوه بر این به شما این امکان را می‌دهد که کیف پول خوب را بشناسید و بتوانید یک کیف پول با جنس درجه یک را برای خود انتخاب کنید. برخورداری از آگاهی اضافه بر سازمان برای شناخت چرم طبیعی اصلی و تشخیص آن از چرم مصنوعی نیز مستلزم دانستن نکات خرید کیف پول چرم است که با کمی مطالعه و تجربه قابل یادگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *